Någon som vill följa med mig på Timo imorgon?

Jag va där,på det framträdandet på liseberg. Spola fram ca 1.50min i klippet. Han är grym live.

Imorgon, 10augusti, kl.20.30 ska Timo Räisänen spela på Götaplatsen.
Nu försöker jag bara hitta någon som vill gå med mig.
Kan ju inte missa honom en 3:je gång på samma sommar. Vore ju nästan pinsamt.

Har vart himla duktig nu på kvällen. Tog en promenad med Zandra. 1 timme som vanligt. 
Himla gött faktiskt.

Innan jag träffade Zandra så var jag och hälsade på hos far min. Blev bjuden på lite mat.
Där är det full rulle som vanligt.
Men det är ändå skönt att komma dit...av någon konstig anledning. ;)

Nu ska jag kolla någon serie eller något. Sen sova.
Vilket är det ända jag gjort de senaste 2 dagarna känns det som.
Men så kan det vara när magen krånglar.

God Natt!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0