Tjena tjena

Har inte hänt så mycket sen i söndags.

Var ju på imformationsmötet plus det där svenskatestet i måndags. Informationen kändes onödig då det inte var något nytt. Jag vet redan hur det är att jobba på äldreboende.Och svenskatestet var så enkelt att jag kommer skämmas om jag gjort fel nånstans.

Igår hade vi lunch/personal möte med jobbet. Va himla trevligt att gå på restaurang ihop och tacka av 2 av våra kollegor.

Har kommit igång med FFIX igen. För er som vet något om spelet så hade jag fastnat i Ipsen Castle. Jag visste ju inte att man ska använda sig av sina första vapen. Det är tydligen bak och fram där inne. Efter att ha fått hjälp med det så har spelet gått som på räls. Och är nu inne på Disc 4 av 4.
Men snacka om att det finns mycket att göra på det spelet. Men det är kul. Man får ju valuta för pengarna ialla fall :)

Nu ska jag upp till Zandra. Ska passa lill-skiten en stund medans hon går ut med hunden.

Finns säkert någon som är nyfiken på hur det går mellan mig och Pontus. Till er kan jag säga att det funkar jätte bra.
Pontus är en underbar kille och han får mig att känna mig underbar. 

Ha en fortsatt bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0