Va gjorde jag i helgen egentligen???

Jag har sån jäkla träningsvärk i mina ben att det är helt sjukt.
Och så har jag legat jätte konstigt med. Har ont i nacken och ryggen.

Just för tillfället är jag himla uttråkad. Väntar på att Älsk ska höra av sig, så jag vet att det inte hänt honom något.
Det har vart helt tyst från honom idag nämligen. Så antingen jobbar han som fan,eller så har han skadat sig och sitter/ligger på akuten.

Fick ett samtal från hon som bestämmer vilka som går vidare till utbildningen.
Hon vill träffa mig igen. Så ska till henne imorgon. Hoppas att detta går bra.
Ska berätta lite mer om mina tidigare arbeten och så.

Men vad jag ska göra nu vet jag inte. Har massa tråkigt. Hade jag inte lämnar Älsklings nyckel i lådan hade jag kunnat åka dit och spela FF IX. Ja ja..jag hittar la något att göra.

kramar

Ps. Här har ni lite "nödvändiga" uppfinningar. ds

Kommentarer
Postat av: Jenny

det där med ont i nacke o rygg.. det är nog något vi gjort tillsammans som orsakat det.. för jag har så ont så jag vet inte vad jag ska ta vägen... :)

Ska tvinga hit mina systrar så de kan massera mig s jag blir bra igen.. :)

2010-08-23 @ 21:39:17
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0