Ännu mera julhandel

Klockan 13 ska jag möta Älskling istan. Tanken är att kolla runt lite och så.
Har inte träffat Älskling sedan i torsdags morse. Så ska bli gött att träffa honom.
Verkar vara lite sol ute. Vad gött. Blir man lite piggare. Så dax att dra upp persiennerna och vakna.
Har precis kommit på i alla fall en grej jag borde önska mig. En ny almanacka, så att jag kan hålla reda på nästa år med. Är ju inte långt kvar till dess och schemat börjar fyllas.
Va inne på personligaalmanackan.se förra veckan. Har ju ändrats massor. Nu kan man  t o m ha fotografi på pärmen. Testade lite. Men kvalitén är tydligen himla viktig.

Vad ska jag ha på mig idag då?
Vill vara bekväm, men snygg. Hittar la något om jag letar lite.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0