God Jul allihopa

Har varit lite kass på att skriva. Men händer ju aldrig något intressant i mitt liv ändå.
Har köpt lite julklappar idag. Och fått några med.
En korg med ost och kex, och så fick jag en exklusiv chokladkaka med.


Imorgon(idag) får vi se om jag vart tillräckligt snäll i år för att få lite fler klappar. :)

I natt drömde jag himla konstiga drömmar.
I en av dom hade jag tydligen fått tvillingar. Och vad jag kommer ihåg var det himla jobbigt att ta hand om 2 spädbarn samtidigt.
Sen drömde jag 2 drömmar till som jag inte minns så mycket av just nu. Har små bilder i huvudet. Ett ansikte, som jag inte vet vem det tillhörde bland annat.

Har redan fått hem lite av kläderna jag skickade efter. Kjolen, linnet och skorna. Och allt passar bra :)
Men vet inte om jag vågar gå ut i skorna i detta vädret bara. Sen är dom inte så varma heller. Men snygga :)

Om man ska ta och läsa lite Harry Potter innan man somnar då.
Har redan läst allihopa men läser om 7:de boken för skoj skull :)

God Jul!
Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0