Jobb och julhandel

Har jobbat idag. Vi var inne istan och shopade lite julklappar.
Shit vad mycket människor det. Och inte har dom någon respekt för andra heller. 
Försöker man att hålla sig åt sidan, men ändå går dom på en.

Har även skickat efter lite kläder som jag får hem nästa vecka. Lagom till nyår.
Hoppas bara att de passar så att jag slipper hålla på och skicka tillbaka och så.
Klänningen borde komma lagom till när jag fyller år.
Just det. Tanken är att fira min 25års dag den 8januari. Dom jag känner och som vill hänga på får gärna det.
Har inte bestämt så mycket mer än datumet.
Men funderar på att de som vill får följa med och spela bowling/biljard och dricka lite där, och sedan åka in till stan och ha kul. Ingen idé med förfest hemma hos mig. För det orkar jag inte med.

Ja ja, nu ska jag fortsätta och kolla på Svenska Hollywwodfruar och skratta lite till åt Päivi´s matlagning :)

Ha en bra kväll och Sov så gott!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

Den svarta kjolen har jag också varit inne på att beställa, sjukt snygg:)

2010-12-20 @ 22:30:34
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0