Lördag

Idag ska jag hem till Johan.E. Vi har inte träffats mer än 2 ggr sen han flyttade ut.
Så ska bli kul att träffa honom. Vi ska ta en fika hos honom.

Efter det ska jag hem till Ylvis. Ska bli kul det med. Träffas inte lika ofta längre.
Och brukar vara hos mig för det mesta. Har inte vart hos henne sen hon flyttade. Så ska bli kul.
Får vi se om Steffie kommer också. Kan va kul att träffa honom innan han åker till Norrland för att plugga.

Skulle med vilja flytta. Hade vart gött att lämna Götet.
Kanske flytta typ till Sthlm eller något. Där man känner lite folk så man inte blir helt ensam.
Men det jobbiga är ju att jag och Älskling inte kommer kunna bo ihop så länge jag har katterna.
Och jag tänker inte göra mig av med dom. Det är mina bebisar ju.
Så får vara särbo helt enkelt.

Nu ska jag iaf komma igång med dagen.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0