Varför skjuter man ofta upp saker till sista minuten?

Imorgon måste jag lämna in ett papper. Kunde gjort det idag.
Men sköt upp det till imorgon då det ska vara inlämnat :/
Jag vet att jag inte är ensam om det.
Men det typiska är att jag har en del andra saker jag ska göra imorgon med, så gäller att lägga upp ett schema så att det går ihop.
Och så är det jul nästa vecka. Tiden går för fort.
Jag vet inte ens hur julafton ser ut för mig i år.
Men troligtvis ska pappa och Tess till hennes föräldrar, så jag åker nog med dit om inte Älskling vill fira jul med mig.
I och för sig kan jag nog ta med honom, men han vill säkert fira med sin familj skulle jag tro.
Det som känns mest dumt angående julen är att jag inte kunnat köpa julklappar. 
Köpte en liten klapp till Lillebror W och en till Tess när jag va på Gekås i söndags.
Men vad ska Lillebror J och Älskling få då? Sen brukar även Tess föräldrar ge mig julklapp och jag vill ju ge dom med.Förra året målade jag smörknivar till pappa&Tess, Farmor&Farfar och till Tess föräldrar.
Sen har vi Mamma och Mormor&Morfar.
Men dom som inte får något på julafton får vänta tills efter jul. Om jag inte kommer på något bra.
Fick en liten idé på vad jag kan ge mormor och morfar, och även mamma.
Ska kolla med Lillebror J vad han tycker :)

Men nu ska jag lägga mig och läsa och sedan sova.

God Natt!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0