Sthlm...en snurrig stad

Var ju på Roast på Berns i tisdags. Det var jätte kul. Dom roasta Johan Glans. Skratta istortsätt hela tiden. 
Skojades mycket om hans bleka hy. Men den som egentligen blev roastad va ju Håkan Jäder. Som hela tiden fick påhop för sin ålder :D Men han var även en av dom roligaste under programmet. Nour El-Rafai roastade Henrik Shyffert mer än Johan. Ska bli kul att se på tv sen.
Kommer nog aldrig förstå mig på sthlm. Tunnelbanesystemet och hur man hittar i stan. Kanske lär mig någon gång

Så har jag blivit förälskad i Salem Al Fakir´s senaste skiva. Den är underbar. Blir så lugn och glad när jag lyssnar på den. Så allihopa, in o lyssna på han album Astronaut.
Salem Al Fakir – Astronaut (länk till spotify)
En av mina favorit låtar med honom.
I helgen ska jag mest ta det lugnt. Men ska jobba lång kväll på söndag. Goa pengar. Och något att göra.
Och så ska jag mata Ylvas katter på söndag med.

Just nu sitter jag och väntar på att wow ska bli klart. Eftersom jag formaterade datorn förra veckan så måste ju skiten installeras igen. Och senare ska en kompis komma hit. Väntar på att han ska höra av sig så jag vet vad som händer.


Ha en super skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0