Nytt år nya tag

Får la berätta lite om hur mitt nya år började. Det va ganska lugnt. Var på fest hos en kompis till en kompis.
Det var trevligt.

Annars har jag inte gjort så jätte mycket. Jag har umgåtts lite med Ylva och lite med Fredrik. 
Blev bjuden på middag i lördags..och bio igår.
Såg Luftslottet som sprängdes. Den var bra. Händer mycket hela tiden.

Idag ska jag jobba. Så dax att byta om innan jag ska dit. Blir mycket jobb denna veckan.
Men är ledig imorgon. Fyller år. Ska på hockey med Ylva och Annette.
Sen är jag ledig helgen. Då ska jag till Nathalie. Inte träffat henne på flera månader. Ska bli kul :D

Kramar

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tur att smaken är som baken då :) Tyvärr faller jag oftast för bad boys. Lill-Rudell ser ut som en 12åring i mina ögon :)

2010-01-19 @ 20:13:58
URL: http://pernillabardin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0