Och så förvandlades hon till en älva

På fredag blir det maskerad. Tema Sci-fi vs Fantasy. Då tar jag på mig vingarna.
Ska bli kul. Mitt största problem är vad jag ska ha för kläder. Vill ha något gulligt och sexigt. Helst i syren lila eller liknande. Eller vinrött som banden på vingarna är,så dom smälter in i kläderna.
Bara att gå ut och leta i affärerna. Men har ju inte tid med det förrän på fredag.

I helgen ska jag åka till Helsingborg med min flickvän Ylva. Ska träffa hennes föräldrar och se vart hon är uppväxt. Ska bli kul :D

Ansökte om soc denna månaden. Fick avslag. Men det gör mig inget. Fick mer i lön än jag hade räknat med.Så behöver inte dom ialla fall. Så underbart. Och behöver dom itne nästa månad heller. Eller nästa efter det. :D
Så jäkla underbart.

Nu ska jag packa ihop lite saker. Sen ska jag till en kompis och kolla film.

Massa kramar


Ps. Ville bara tillägga att jag har världens bästa vänner. Älskar er massor.ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0