Var på Tivoli igår

Igår när vi kom till Helsingborg började vi emd att försöka fixa det trådlösa internetet. Men den ville inte. Verkar inte som modemet/routen skickar ut signalen eller något. Försökte ganska länge,men fick ingen ordning på det.

Nu sitter jag här och är seeegast i stan.
Det var en händelserik kväll igår.
Först gick vi till ett ställe som fyllde 1år,"Bara Rock". Där var det happy hour,allt i baren 25kr.
Så där satt vi ett tag. Det var mycket folk. Många jätte trevliga. Och tydligen pratar jag göteborska väldigt tydligt.
Men det roliga är att jag kommenterade och sa att jag ändå itne har så tydlig dialekt. Då fick jag som svar att jag bröt lite på skånska :P Vilket jag inte gjorde.
Efter det gick vi till ett ställe som heter "Tivoli". Detta kan ju liknas som dom flesta ute ställerna i gbg. Samma priser(dyrt). Flera dansgolv med olika musikstilar.Och folk som knuffas och håller på.
Fast måste säga att många skåningar(iaf dom jag träffade igår) är lite ohyfsade.
Men imorgon åker jag hem..så behöver inte tänka mer på det.

Idag pratar vi om att gå och se "Snabba cash". Får se vad som händer.
Nu är jag hungrig ialla fall.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja kom hem till trevliga gbg istället.. skåningar (de jag träffat) är lite.... hmm.. speciella... så kan vi kanske kalla dom.. :)

2010-02-01 @ 00:41:51
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0