Då va helgen slut

Då har man jobbat hela helgen. Vart en bra helg.
Men vi lyckades fånga upp den ända regnskuren i Tuve under min arbetstid. 5min varade den och vi8 blev jätte blöta.

Sen träfafde jag CC efter jobbet med. Kollade på VM Finalen. Inte för att jag tycker om fotboll specioellt mycket. Men under förlängningarna kollade jag intensivt. Då va det ju action. Sen kom ju Torres in sista minuterna med. Då hade jag något att kolla på. Men han har ju klippt av sig håret och färgat(eller behållt sin naturliga). Han såg t o m yngre ut. Men ändå söt :)

Nu ska jag och Zandra gå och handla frukost. :)
Och vid 15 ska jag börja ta mig til jobbet. Men sen är jag ledig tills söndag!
Gött!

Ha en underbar dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0