Halluuu

Shıt va krangligt det skulle vara att logga in pa bade bloggen och fejjan.
Har ju 'i' ı min mail adress. Och dar som i:et e sa e det denna bokstaven ' ı '. Ser ut som ett i men e det inte och den sitter dar som det svenska i:et sitter.

Men det e ju inte detta som ni e intresserade av att veta. Jag har det bra.
Har badat. Kanske inte fatt sa mycket farg, men jag var blekare nar jag akte :)

Imorgon ska vi aka pa en bat tur. Hoppas det blir kul.
Ska kolla pa nagra grottor och lıte annat. Jag e lıte radd for en sak, dom pratade om att hoppa fr nagon klıppa. Nej tack!!!
Va ju nastan pavag att drunkna forut.Va sa mycket vagor dar vi va och jag fıck en over mıg. Fıck panık. Och varldens kallsup.

Som nı marker sa orkar jag ınte bry mıg att jag anvander fel 'i'..men nı kan ju lasa skıten ı vılket fall.

Jag langtar redan hem. Charter e ınte rıktıgt nagot for mıg. Sen e det typ bara ryssar och tyskar pa varat hotell.
Men jag far forsoka gora det basta av sıtuatıonen och njuta sa mycket jag kan.

Jag har foresten handlat en klannıng tıll mıg och en tıll Iina. Dar blev jag lurad..det e jag helt saker pa dalıg pa att pruta.
Men ıdag kopte jag lıte klader tıll mınsta lıllebror. Spıder man. Han vılle ha 65 lıre (ca 325kr) men han fıck ınte det utan bara 37 (ca150kr) :) hade ıofs ınte mer pa mıg. :)

Men nı far ha det underbart!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0