Hitan och ditan...och semester bilder

Idag har jag och Zandra snurrat runt. Först bibban för att kopiera. Sedan AF för att lämna papper. Sedan Mölndal för att lämna ett annat papper. Efter det blev det en tur till Ica och sedan AF igen för att fixa med utbildning :)
Förhoppningsvis kommer jag att börja plugga till undersköterska i september. Håll tummarna!!!

Förut detta så har jag lagat mat till mig, Zandra och hennes sambo. Pepparbiff med potatis och pepparsås. Riktigt gött :)
Och så har jag lagat köttfärssoppa nu precis så jag har måltider till jobbet i helgen.

Tänkte dela med mig av lite semester bilder för er som inte sett dom på fejjan.



Så nu kom min kompis hit som ska käka lite soppa med mig.

Ni får ha det underbart!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0