Idag är man igång och...

..skriver massa skit som ingen egentligen är intresserad av.

Har ju inget att skriva om...egentligen :P

Vädret är kasst..jag är trött..bla bla bla. Allt detta vet ni redan.

Något nytt då. Hmmmm.
Något måste det ju finnas.

För den som läst någon vecka tillbaka i tiden så vet den personen att jag skrivit om att jag vill åka till Danmark o inseminera. Men vad kan vara bättre än det?
Jo att skaffa barn med någon som vill skaffa barn. Som värderar sådant lika mycket. 
Jag vill ju inte leva ihop med någon. Men kan ju skaffa barn ihop med någon. Det blir ju ett kärleksbarn fast inte i den bemärkelsen som folk anser att det ska vara. 
Men då får det ju bli med någon som man ändå vill umgås med. Jag skiter i om han tar sitt ansvar. För enligt mig har han inga skyldigheter. Jag tar gärna hand om mitt barn själv. Men vi måste ju klara av att ses för barnet skull.

Anledningen att jag ens kom att tänka på det är för att jag var lite halvseriös mot en killkompis och skrev ' Vill du bli pappa?' och fick svaret att det går att ordna. sedan skriver han även att han längtar efter att bli pappa.

Ni får gärna kommentera. För något tycker ni la om detta?!
Blir ni arga,så argumentera emot mig. Håller ni med mig,så uppmuntra mig.
Är glad för alla kommentarer jag får :)

Kommentarer
Postat av: ia

Jag tycker att det är helt upp till var o en om man vill skaffa barn ensam eller med en partner man lever med. Det är ju ändå ingen garanti att man fortsätter leva ihop resten av livet eller ens ett år efter barnet är fött. Många par går ju i sär då. Vet ju själv hur det är.Visst jag lever med mina två snart tre yngsta barns far men har två till fäder till de andra tre. Var även isär i två år med min nuvarande sambo när den äldsta som vi har ihop var två år. Så jag säger så här skaffa barn antingen med insemination eller en lämplig kille som är med på det, bara barnet är älskat o det vet jag att det blir av dej. Vet hur du var emot mina då du var barnvakt åt dom. Lycka till Jennifer.

2010-07-19 @ 18:58:37
Postat av: Anna

Men måste inte killen betala underhållsbidrag då till ungen är 18? Vill han det?

2010-07-19 @ 22:14:20
Postat av: Ulti

Jag personligen tycker du är ute och cyklar.. Ta ditt förnuft till fånga och tänk över detta. Ett par misslyckade förhållanden betyder inte att hoppet om att finna en bra kille behöver vara slut. Fortsätt leta och under tiden kan du jobba på din personliga situation som framöver kommer att hjälpa till om det skulle finnas möjlighet till att skaffa barn, tex. fast anställning och varför inte ett sparkapital?



Hårt men sant!

2010-07-19 @ 22:46:30
Postat av: "MammaBellaa."

Hej Jennifer!

Jag tycker att du ska välja det som känns rätt för dig! Stå på dig, Sen tror jag d kommer bli en mycket bra mamma! Kram och ta hand om dig. :)

2010-07-20 @ 21:00:44
URL: http://lesessen.blogspot.com
Postat av: kusin Stefan

Jag tror att du kommer att klara av att bli mamma.

och jag skulle rekommendera att du helst tar den killkompisen som du nämnde än att åka till danmark o betala pengar för att få ett barn.



kramar

2010-07-20 @ 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0