Imorgon är det fredag.




Sov hos Pontus* inatt... 3:je natten denna veckan. Himla trevligt. Ganska gött att ha någon att prata med halva nätterna igenom. Någon som orkar lyssna på mig. 
Den här någon har en himla speciell inverkan på mig. Han får mig att bli lite nervös och pirrig. På ett bra sätt.
Måste erkänna att jag är lite förvirrad.
Jag hade ju nyligen bestämt mig för att leva ensam resten av mitt liv..eller rättare sagt jag och mitt inseminerade barn. Och så går jag och börjar dejta en kille bara nån vecka eller 2 efteråt.
Men jag ångrar det inte. Går det inte vägen så har jag ändå lärt känna en go kille.
Och skulle det gå vägen så har jag ju bara överbevisat mig själv...och får vara lycklig till på köpet.

Kanske dax att sätta igång ugnen. Måste ju värma/tillaga kycklingen så jag har något att käka på jobbet imorgon.
Hoppas det inte öser ner imorgon,det orkar jag inte med. 

Skriver lite till sen. Har lite bilder att lägga upp :)
Kramar

* han fick välja sitt nick här på bloggen.
kan komma att ändras när han fått
något finare av mig  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0