Läskiga drömmar

I natt tror jag att jag drömde om missfall. Kommer ihåg att jag hade en ljus klänning på mig och trodde att jag kissade på mig, men i själva verket hade jag börjat blöda. Mer än så kommer jag inte ihåg av min dröm.
Men läskigt ändå. Jag är ju inte gravid,så på så sätt är det inte läskigt.

Hoppas alla haft det bra. Vart längesedan jag skrev.

Min helg har vart lugn. Åkte till några kompisar i fredags kväll o satt och tjöta o drack lite. Lördagen träffade jag mina mostrar. Gick på Universeum med Moster H och hennes familj. Hade jätte kul :)
Tagit en del bilder. Lägger upp några senare eller något.

Idag hade jag tänkt att städa. Men som vanligt hittar jag något annat som är trevligare. T ex att följa med Vickan och kolla i affärer. Så det är jag påväg till att göra nu.

Ha en underbar dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0