Nu är det iaf fint väder

Trots det fina vädret har jag nackvärk och början till migrän. Får se hur dagen blir.
Förhoppningsvis bättre efter att ha kommit ut och rört lite på mig.

Ulti. Jag har tänkt igenom detta ganska länge. Jag vill inte leva mitt liv ihop med någon. 
Jag har en plan på hur allt ska gå till. Det är inte så att jag bara slänger mig in i något. Lite kanske. Men jag har faktiskt en plan med mitt liv. Även om det tog tid så vet jag vad jag vill jobba med. Och jag vet vad jag måste göra för att ta mig dit.
Är tacksam för att du bryr dig. :)

Nu ska jag träffa Zandra och ta en promenad.Släpper inte huvudvärken vet jag inte vad jag ska göra. 
Ska ju jobba i kväll. Och vill jobba ikväll.Längesedan jag jobbade i Hemtjänsten nu. Och Både Ylvis och Timon jobbar ikväll :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0