Otillräckligt med sömn

Trött på att vakna tidigt. Vaknade först kl.6 imorse. Fan vad det regnade.
När jag försökte somna om (Det var ju inte dax att gå upp än) så börjar Patricia att gå runt och jama väldigt högt. Så jagade runt hemma lite i lägenheten med en vattenspruta i handen. Gillar hon inte. Så till slut blev hon tyst så jag kunde somna om. Och så ringde min klocka. 8.30. Fick sms fr jobbet att jag inte behövde komma, men får betalt ändå. Så bara till att somna om. Vilket gick mycket lättare när jag inte hade någon tid jag måste gå upp :)

Strax ska jag träffa Zandra. Sen är det dax att åka till nästa jobb.
Ska träffa Tina med. :)

Ja ja..nu ska jag röra mig.
Ha en underbar dag!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0