Blidde inte avskräckt ialla fall

Det gick jätte bra igår. Men lille A ville ju inte sova nästan något på hela dagen. Tog 3 powernaps under dom 8timmarna jag passade honom.
Men han var mestadels på bra humör. Visst kände man sig nästan maktlös när han blev grinig. Vilket han blev för att han inte ville sova men va så jäkla trött :P
Men jag är inte avskräckt. Och farmor var jätte snäll o hjälpte mig att ta honom när jag skulle på toa o så.
Tänk vad mycket ett leende kan göra. Så fort lille A gav mig ett leende så glömde jag bort hur irriterad jag blev över att han hade skrikit 30sek tidigare. Jo, jag vill ha barn. Och helst imorgon. Fast så bråttom har jag inte. Men vill ha en egen liten knodd. 

Idag ska jag jobba. Men innan jobbet ska jag ner till torget och ta ut pengar till min kära bror.

Men vad ska man käka på jobbet idag?

Nu är det bara 5 dagar kvar. Wiiiiee!!!

Ha en underbar dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0