Killar i uniform....mums

Igår brann det ju i Social-kontoret/BVC vid Opaltorget. Detta vet ju istortsett alla redan.
Jag hade ju andra parkett till hela spektaklet. Gick förbi platsen strax innan det började brinna.
Shit vad det brann..o röken ska vi inte ens tala om. 
Men så klart var det ju skitungar som tände på. För vi kollade ut genom fönstret eftersom det helt plötsligt kom ett stort rökmoln från huset..och då såg vi även skitungar i 10-15årsåldern springandes från platsen. Men dom sprang ju inte längre än att dom kunde stå på brandmännen när dom kom.
Vart har respekten tagit vägen?
Spelade ju ingen roll att dom avspärrade. Skitungarna skulle ju stå precis där brandmännen gick.
Nästan så man hade hoppats att det fanns något sprängbart i byggnaden. Visst är jag hemsk. Men då kanske dom lär sig något.
Det var massa brandmän här...konstigt att man tycker det är så sexigt. Ser ju bara dom här tunga uniformerna springa omkring egentligen. Men det är la vetskapen att det finns en vältränad person under detta.

Nu ska jag äta frukost och sedan röra mig hemåt.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0