Strax blir det smörgås-tårta

Så då har lillebror tagit studenten. Och som många andra studenter ska han ju såklart åka flak gapandes genom stan. Fick mig en dusch av champange förut med. Folk har ju ingen respekt. Att spruta champange på den som tar studenten är la ok. Men att mitt bland alla människor spruta rakt ut. Nja..inte acceptabelt. Fan vad jag låter som en gammal kärring :P
Nu sitter jag hemma hos farsan och väntar på att lillebror ska komma hem,så jag få tårta :)
Men han är la inte hemma på ca 1-1,5timme.

Sedan träffade jag en gammal kompis till min pappa,som va en stor del av mitt liv när jag var yngre.
Det var himla kul. Va la ialla fall 5år sen sist.

Ikväll blir det att sticka hem till min gamla skolkamrat, då CC ska ut på party.

Fattar inte hur Lillebror W orkar hålla på som han gör. Han köpte en ring i en sån där automat. Och den var inte tillräckligt cool. Så köpte han en ny, och den var förstor. Så nu ligger han i sitt rum och grinar om det...ok,nu kom han ut. Så fort det inte går/blir som han vill så blir han grinigast istan. Men barn är som dom är.

kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0