Strax dax för student

Lillebror J tar studenten idag..kl.16. Så ska snart in i duschen och så.
Ikväll får vi se vad som händer. Kanske CC annars ska jag hem till en gammal skolkompis. :)
Imorgon ska jag träffa AD på dagen. Kvällen ska jag träffa Patrik som kommer tillbaka till Götet efter några år i Örebro..yeeey.
Har planer på söndag med som jag inte minns fel. Men mitt dåliga minne har ju såklart tappat bort det.
Så den som har planer med mig. Snälla påminn mig..och ta det inte personligt att jag glömt.

Vet ju inte vad jag ska ha på mig idag. Tog fram en grön tunika och vita leggins. Men känner inte för det.
Jag vet vilken överdel jag vill ha. Men inte vilken underdel. Ja ja..hittar på något.

Ha en underbar dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0