Sweden Rock, Robin Hood, Kommissarie Späck mm

I helgen var jag i Sölvesborg på Sweden Rock. Fast inte för konserter,utan för att festa.
Men det tråkiga var ju vädret, som blev himla blåsigt på fredag kvällen och fortsatte så tills det var dax att åka hem på söndagen. Men fredagen var jätte kul. Resten av helgen tog jag det väldigt lugnt.

Sen var jag på Robin Hood med Patrik, Zandra och T förra veckan. Den var bra. Men dom kunde skippat lite överflödiga scener. Typ kortat ner filmen ca 20min. Men den var bra.

Igår var jag och såg Kommissarie Späck med AD. Den var så löjlig att den blev bra.
Dom fick ju med allt och lite till.

Märkte även att det kommit ut fler Kommissarie Späck tidigare. Eller det började tydligen som parodi på Guldbagge galan 2007. Då dom gjort parodi"trailers".
Kommissarie Späck - Bensinmannen
Kommissarie Späck 2 - Röd Jul

Idag ska jag följa med Ylvis till veterinären. Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. I morgon ska jag till Danmark med Zandra & co.

Ni får ha en underbar dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0