Underbar dag!

Idag har jag vart ute i stort sätt hela dagen.
Först var jag ju på torget och kollade i lite affärer med Zandra. Sen köpte jag pizza :)
Efter det gick jag och Zandra hem till Vickan där vi fikade och tjötade (vi tjejer är himla duktiga på det).
Efter det så gick jag hem och satt på gården i några timmar och tjötade med familj och grannar.
Så kom jag och en kompis in på WoW,så blev sugen på att spela det. Så vid 20-tiden satte jag mig och spelade.
Hjälpte min bror att färga håret med.
Och så ringde Zandra vid 23-tiden,så vi gick ut och tog en lång promenad. Kom hem för ca 20min sen.
Min dag i korthet :)
Tänkte spela lite mer WoW,och sen lägga mig och sova.
Imorgon ska jag och Zandra åka och inhandla lite nödvändigheter på bl a ÖB. Toapapper o annat mindre roligt. 
Kommer säkert bli en del onödiga saker med om jag känner mig själv :)

Sov gott/God morgon!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0