Mycket helg.

Hade en jätte trevlig helg.

På fredagen åkte jag hem till CC. Vi käkade pizza,spelade FFXIII och kollade på en sketen "skräck"-film. 
Fick sova i hans tempursäng ensam hela natten. :D
På morgonen låg vi o tjöta lite,sen gick vi och käka frukost på ett ställe på Olskrokstorget. Och efter det blev det mer tv-spel. Och så sov vi lite middag :D

På kvällen sen så mötte jag upp Annette och A. Vi kollade på Melodifestivalen. Och jag var i helt extas tills folkets röster delades ut och Salem hamnade på 2a plats :/
Men nästa fredag ska jag och Annette och kolla på Salem i konserthuset. Längtar.
Känner mig som en liten fjortis. Jag har alltså skaffat mig en idol :P Det var längesen jag hade det.
SALEM ÄR BÄST :P
Efter melodifestivalen skulle jag och Annette gå ut på stan. Men tappade suget när vi kom in till stan och valde att åka hem. 
AB kom hit och vi kollade på tv tills vi somnade.

På söndagen spelade jag FFXII. Sen vid 16tiden kom A hit. Vi käkade tacos och kollade på tv. 

Där är hela helgen.

Måndagen spelade jag FFXII hela dagen. Sen gick jag hem till Varulv och kollade serier och somnade när fotbollen sattes igång. Himla tråkigt.
I tisdags jobbade jag hela dagen. Spelade FFXII när jag kom hem. Somnade med kontrollen i handen.
Igår var jag på Annettes jobb och grattade henne. Sen åkte jag och mötte upp Stefan,så gick vi hem till mig och kollade film och käkade mat.

Idag ska jag träffa Annette en snabbis. Hann inte käka bakelserna jag köpte igår. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Och så ska jag träffa CC när han slutat jobbet.

Ha det underbart!
Kramar

ps. kommer att skriva lite kort om FFXII och FXIII nästa gång jag får tid över.ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0