*slår mig på fingarna*

Glömt av min blogg igen. Inte för att jag skriver så intressanta saker men det kanske sitter någon där ute som gillar att läsa min blogg. Vem vet.

Igår fick jag ett ryck och började möblera i min hall. Men den är mini,så svårt att göra större förändringar. Men nu är det lite skillnad,och rätt okey.
Har vart igång idag med. Fixat med sladdarna bakom tv:n och flyttat lite möbler. Bar flyttat möbler jag itne vill ha framme typ.
Ser okey ut i vardagsrummet för tillfället.

I onsdags var jag på Alice i Underlandet med Jenny och Ylvelen. Man fick ha så vackra brillor på sig :D
Y passade bäst i dom. Dom va ungefär liks stora som övre delen av mitt ansikte. Så man såg ett par brillor o en mun..typ...och min näsa såg rätt stor ut med.
Här har ni lite bilder.

Snyggaste tjejerna istan

Dopet kan jag ha skrivit om men jag la aldrig upp några bilder på kläderna jag köpte.
Mycket fina tycker jag. Synd att inte Yoda t-shirten fanns i större storlekar,då hade jag köpt en till mig själv också :)
Nu blir det ett gott bad. Sen göra mig fin. Ska ju på "dejt" idag.
Ska hem till en kompis och spela FFXIII,käka mat och dricka lite alkohol. Ska bli trevligt.

Ha en bra helg,om jag skulle glömma av bloggen igen :D

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaa kläderna är jätte fina:) kläderna på den andra bilden passar honom nu och han ser jätte tuff ut i dem. Tack så jätte mkt:)

2010-03-18 @ 14:00:45
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0