Fredag 7 maj

Idag fyller lillebror W 7år. Han fick inga Bakugan. Han fick nöja sig med 100kr..vilket han ju såklart inte var nöjd med. Men så är det.
Men han fick massa pengar av resten av släkten.

Jo,jenny jag vet exakt vad det är. Förstår bara inte vitsen med det.

GoGo´s är tydligen kul också. Jag kommer ihåg att den skiten fanns även när jag var yngre. Och det var lika tråkigt då som nu. Bara att det finns lite andra figurer nu. och nu ska man samla klistermärken oxå.

Ja,det finns massa onödiga leksaker.Och alla barn vill ha skiten.

Jag önskar mig en Iron Man kostym. Det tråkiga är att den snyggaste jag hittat bara finns i stora storlekar. Och så skickar inte den siten till Sverige. Och i Sverige finns bara en jätte ful kostym och den kostar typ 1000kr.
Denna vill jag ha >iron man<
Visst jag verkar helt plötsligt lite Iron man fanatic. Men har nog blivit lite smått sån. Tyckte först han såg rätt töntig ut. Men i film versionen är han rätt cool :)

Just det. Behöver lite inspiration. Kanske ska på maskerad nästa vecka. Och temat är Queer horror. Det första jag tänker på är Rocky Horror Picture Show . Men måste ju finnas något mer att inspireras av? Help meeeee!

Ja nu ska jag nog hem och fräsha upp mig lite.Tanken är att åka hem till ulti och se film.

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0