Ge mig en anledning att gå upp ur sängen

Ge mig ett jobb. Jag sover bort mina dagar. Eller ligger o kollar serier i sängen.
Det känns inte ok längre. Jobbar några pass i månaden. Men vill ha mer att göra.

Visst jag skulle kunna köra stor städ med rensning av skit i hemmet. Men det känns inte så lockande.

Fast nu ska jag nog fixa mig lite. Ta bussen till torget och köpa present till lillebror som fyller 7 på fredag.
Men varför ska barn alltid önska sig massa dyra saker...med konstiga namn?
Jag kommer inte ens ihåg vad det va han sa till mig häromdagen. Men det va med säkerhet dyrt. För det brukar det vara.
Som detta t ex. Har inte alls förstått vitsen med det. Men det är tydligen coolt o alla småpojkar vill ha det.
Små gubbar man trycker ihop till bollar och sedan kastar mot ett kort som innehåller en magnet som gör att gubben/bollen öppnar sig. Är la som pokémon mm. Men har aldrig förstått mig på det heller :P
Ja ja,får se vad man hittar.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Backugan!!! Så heter det.. :) Benjamin önskar sig sånna med.. ;)

2010-05-06 @ 17:47:14
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0