Ni har väl inte missat...

...hur mycket jag tycker om Salem Al Fakir?!
Nu har han släppt en ny singel och då även en ny video :D
Se och hör den här.

Igår var jag på Parklane. Klubbkampen håller igång där på torsdagar.
Hade kul. Men fan vad jag var varm. Det var ju inte så svalkande att komma ut heller. Det var t o m varmt kl. 1 på natten. Helt sjukt.

Vad ska hittas på idag då? Det är fredag.
Jo jag ska hem till Onas..som jag skrivit tidigare. Vi ska käka tacos och kolla film. Kan säkert bli lite tv spel med :P
Ska bli kul. Var längesen jag träffade honom.

Men innan jag träffar Onas,vad ska jag göra då?
Eller vad ska jag göra innan jag ska ut på promenad med Sweet P kl.16?
Kanske börja med en dusch...

Just det. För dom få som kanske är nyfikna på mitt hår..får vara det ett tag till. 
Nästa vecka tänkte jag bli klar med håret..då får ni bilder på hela förloppet.


Nu tror jag inte att Carro Ko läser min blogg...men det gör nog Shhiva.
Men i vilket fall så ville jag bara säga till Carro Ko, att trots att jag var himla skeptisk till Laleh - Bjurö klubb, så har den blivit en av mina favoriter just nu :D

Har förresten försökt mig på en sommar spellista på Spotify. Varsågod att kolla in den :)
Sommar

Ha det gött!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Japp japp.. :)

Läser din blogg. Ska tala om för henne vad du skrivit!

Puss o kram

2010-05-21 @ 18:42:29
URL: http://shhiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0