solen försvann :(

Va ju ute på balkongen för mindre än en timme sen. och då va det soligt och skönt. Nu är det ju bara molnigt.
Men som tur är så är det inte kallt.
Sitter med färgning nr2 i håret nu. Ser ut att bli bättre än gårdagens färgning.
Efter att jag är klar så blir det promenad med Zandra.

Och ikväll ska jag hem till Annette och kolla in hennes nya lya.
Jag har förresten tagit bilder på den hemska färgen i håret. Som kommer upp när håret är klart.
Vill ju inte lägga upp fula bilder utan att kunna lägga upp någon snygg också.
Då blir jag ju otroligt mobbad :P

Bara 15min kvar till färgen åker ur håret. Hoppas resultatet blir ok..så man slippet ta på sig mössa när man går ut. Jag passar ju inte i mössa.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0