Tvättar,väntar och petar i näsan

Satte precis igång en maskin tvätt. Snart kommer Y hit. Borde va här vilken minut som helst.
Och för att få tiden att gå passade jag på att peta näsan,men det blev lite tråkigt (hittade inget kul), så valde att skriva lite blogg istället :)

Hamnade på torget med Zandra förut. Köpte lite mera hårfärg. NU får det fan i mig bli bra. Oavsett hu det blir denna gången så ska jag lägga upp bilder. Ska försöka göra det imorgon.

Förutom att det blåser så är det ju fint väder ute. Va på Mc Donalds med,va ju tvungen att ha ett sånt där glas.
Det är ju grönt nu :P

Imorgon ska jag på bio. Men med risk för att Andreas läser min blogg så skriver jag inte vilken det är. Ska bli en överraskning för honom. Men jag valde dom platserna som är extra stora och har massa utrymme för benen,visst dom kostar 20kr extra. Men det är ju inte speciellt farligt :)

Ni får ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0