Va fan hände?????

Jag som skulle på promenad. Och så gick det hål på himmelen. Shitt vad det har regnat. Nu är det ju lugnare.
Men jag tog ju fram klänning o så som jag skulle ha på mig. Det hamnade i garderoben igen :/
Men jag har märkt att min ena katt älskar vatten. Eller att titta på vatten.
När jag duschar eller badar står hon o kollar på vattnet som rinner ner i avloppet under badkaret.
och nu har hon suttit på balkongen o vart helt fascinerad över allt regn.

20min senare.
Glömde av att jag skrev :P
JAAAAA!!! Nu börjar solen komma fram.
Precis som igår. Regnade som fan vid 16-tiden och sedan blev det underbart väder :)

Men hoppar nog sommarkläder ändå.
Nu ska jag släppa bloggen en stund.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0