Vi hade i alla fall INTE tur med vädret.

Jag vill inte gå ut idag. Ursch nä, jag vill bara ligga i min säng.

Men jag måste gå ut idag. Ska köpa present med Ylvis sen. Och så ska jag på fest ikväll.

Igår va det ju hur underbart som helst. Jag fick tom lite solbränna i ansiktet :P
Men idag ser inte alls trevligt ut. Men det låter mysigt med regn i alla fall.

Och så har jag gått och blivit snuvig. Så kommer inte kunna träffa BigMac´s lille på några dagar :/
Vill ju inte smitta honom. Får inte smitta honom.

Fan,så har jag lite tandvärk. Men inte vill jag gå till tandläkaren.Inte av rädsla,utan pga ekonomi. Det är så jäkla dyrt. och eftersom jag räknar med att få laga en tand kommer det ju kosta mig si sådär 1500 eller nåt. Det har jag inte råd med. Men det blir ju värre ju längre jag väntar...o då blir det också dyrare. Men vad ska jag göra. Jag har inte pengarna.

Ni får ha en bra dag!

A.M jag tänker på dig! Och beklagar verkligen din sorg!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0