Vilken träningsvärk

I lördags natt var jag ju ute och härjade. Vilket har resulterat i världen värsta träningsvärk.
Har ont som fan i mina lår. Sen har jag legat konstigt...så nacken känns lite öm med.
Men det går över. Och det var värt det. Hade så jäkla kul :)

Idag är jag himla sugen på tacogratäng. Men så tråkigt att behöva käka ensam :/
Tänkte snart ta bussen ut till Sisjön och handla lite på Willys. Inte det närmsta stället. Men ett av dom billigaste.


Har pinsamt nog legat i sängen hela dagen och kollat film och serier.
Såg Iron Man. Tanken var la att se den innan jag såg Iron man 2. Men det blev inte så.
Igår var jag på 2an med CC. Och den var helt ok. Jag fastna la i lite petitesser som inte direkt hade med filmen att göra. Mer missar som regissören gjorde(enligt mig då).
Men både 1an o 2an är klart värda att se. Men tyckte faktiskt att 2an var bättre än 1an. Vet inte riktigt varför.
Men så är det :)

Ha en bra kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0