Ännu en snöig dag...utan pulka åkande

I västra Göteborg lägger sig inte snön speciellt bra. Det är vitt när man vaknar, men borta när man kommit ut.

Idag har jag försökt hitta en praktikplats. Skulle vilja testa på att jobba i spelbutik eller på apotek.
Men det är inte lätt. Ingen som kan/vill ha praktikanter. Vill ju testa på yrket som receptarie innan jag bestämmer mig för att plugga till det. Har ju först ett år av förberedande studier innan jag kan söka in till recepatrie, så inte så kul att plugga det och sedan märka att det jobbet inte är något som passar en.
Men men, får kolla lite istan också.

Men det absolut tråkigaste med denna årstiden är att det redan börjar bli mörkt ute och klockan är inte ens 4.
Börjar känna att gäspningarna är påväg. Inte kul alls.

                                        Hoppas ni får och har haft en trevlig dag!
                                                                    Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0