God Morgon!

Idag är det tisdag. Inget speciellt med den egentligen.
Tänkte gå bort till AF en sväng och tjöta med dom. Idag kanske inte är bästa dagen eftersom det är i början av ett månadsskifte. Men jag måste ju dit och kolla upp hur saker ska fixas nu.
Kanske ska ta vägen förbi Soc med när jag ändå är där borta. Inte för att jag får några pengar av dom denna månaden. Men mest för att slippa allt krångel nästa månad.

Just nu är jag avundsjuk på Sweet P. Hon har skaffat sig hund. Och sötare hund får man leta efter.
Länkar till en bild så förstår ni :)  Kira

Nu ska jag la ta mig upp och platta till frisyren.Sen ska jag la ta mig dit jag borde.
Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0