Inget tålamod

Hade ju satt upp en klipptid imorgon. Men Jag flyttade den till idag istället, så snart är jag påväg till frisören.
Ska bli kul att se vad vi gör med mitt hår. Det är ju fruktansvärt risigt. Så mycket måste klippas av.
Inte för att jag har så långt hår heller. Så kommer ha kort-kort hår sen.

Är trött på den här halvförkylningen jag åkt på. Himla jobbigt. Nu är jag åtminstonne lite slemmig o lite mer täpt.
Tänkte den kunde bryta ut helt så att jag blir av med den. Men då kommer det la bara en ny. Är ju den årstiden.

Ibland fattar jag inte hur vi människor fungerar.
Hur vissa har överflöd av sympati, medans andra inte har någon alls.
Kolla på t ex Hitler. Ingen sympati. Och så har vi typ Dalai Lama som har överflöd.
Världen hade sett bättre ut om det delades ut jämnt istället.
Sympati är ju något vackert, något som får en att växa och förstå.
Ja ja, får sluta kolla på dokumentärer om diktatorer mm.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0