Kullersten=Livsfara

Kullerstenar är livsfarliga. Fastnade med min lilla mini klack emellan dom jäkla stenarna och hela skon slits av.
Inte skönt för foten. Men det kunde gått värre. Kunde brutit foten eller nåt. Får la tillägga att skon inte gick sönder men det hade säkert vart skönare för min stackars fot som slets ur skon.

Men hade en jätte trevlig kväll igår ändå. Va ute med Ylvis och La-ura. Först va vi på Rockbaren, och sedan gick vi till Vasastan. 

Idag blir det en lugn kväll. Ska åka med en kompis hem till honom. Och sedan ska jag gå hem till Älskling som bor rätt nära. Så ska jag mysa och pussa på honom massor. Vi har inte träffats sen i torsdags morse. Så har saknat honom massor.

Ha en underbar lördag kväll!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0