Saker jag behöver/vill ha!

Karlstad- Blekinge Vit Pris:5995:-             Ektorp - Blekinge vit   Pris:5495:-

   
LG 50PK550N 50" Pris:8790:-               Acer TimelineX 15,6" Pris:8990:-
           

Lack soffbord Ekmönstrad Pris:199:-      Karlstad- Isunda grå Pris:2995:-
   

Liatorp  Pris:2195:-                            Ingolf   Pris: 599:-x6



Skulle kunna fortsätta hur länge som helst. Man skulle vinna massa pengar så att man kan göra om sitt hem som man vill ha det. Känns som att jag aldrig kommer få ordning på mitt vardagsrum. Gillar inte formen på det bl a.

Nu ska jag la börja ta mig hemåt. Kanske träffa Shhiva en stund innan AD kommer och hälsar på.

Ha en bra dag!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0