Snö

Vet inte hur resten av Götet ser ut nu. Men här som jag befinner mig snöar det fortfarande. Och dom är himla kassa på att skotta. Halkade runt när jag skulle ut en sväng.

Idag har jag kollat på en hel serie. Vilket endast var en säsong. 'I Anneli'. Svensk serie.
Handlar om en tjej som slåss inombords om vem hon ska vara. Hon gör allt för att passa in och bli omtyckt.
Hon är sig själv, den mesiga Anneli. Sen har hon sitt andra jag, Liket, som inte har några hämningar alls.
Kunde bara hitta ett klipp som inte sa för mycket. Men detta klippet säger typ ingenting. Anneli träffar på den hippa innetjejen Rebecka. Anneli vill vara precis som henne.



Om ni skulle vilja kolla in serien så finns den på svtplay.se. Bara att klicka på länken så kommer du in på rätt sida.

Skulle vart himla skönt med en massage nu. Hur ska man lyckas få det tro....hummm.. får hitta på något.

                                         Hoppas ni haft en bra dag, och får en bra kväll!
                                                                    Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0