Söööööndag

Varför känns alltid söndagar så sega? Spelar ingen roll vad man gjort/gör, söndagar är alltid sega.
Så idag ska jag enbart slappa framför tv:n tänkte jag. Spela lite Fable 3 kanske.
Älskling jobbar till kl.20 ikväll. Stackarn. Jobbat hela veckan,långa pass med. Har ju vart inredningsmässa denna helgen. Han köpte 2 fräcka city tavlor. Alltså bilder tagna i storstäder. Dessa är la fr New York skulle jag tro.( Man kan se Hilton Hotel Times Square på ena bilden, och Dowjones+Madame Tussauds på den andra) Den ena är med 2 taxibilar på. den andra är höghus fotade i "myrsynvinkel". Och dom är retucherade så att större delen av bilden är svartvit och så har dom lyft det dom vill ska synas, som taxibilarna på den ena och lampor och reklam på den andra.
Men dom är snygga iaf.


Ska jag koka lite vatten, och sedan sätta mig i soffan och mysa för mig själv.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0