Väntar

Sitter på biblioteket nu. Väntar in tills klockan blivit 13.00 så att jag kan gå vidare och göra det jag måste innan jag får lov att gå hem och laga mat. Och slappa innan jag ska till jobbet.

Har sovit jätte dåligt i natt med. Så är himla trött.
Vaknat flera gånger. Och när älsklings klocka ringde i morse vid 6.30 så va jag redan vaken.
efter det så halvsov jag istortsätt bara.
Jobbar till kl.22 i kväll och är hemma vid 23. Ska upp tidigt imorgon då jag ska provjobba på ett ställe i Partille.
Fast det är mest för att lära mig vad som ska göras där, så att jag kan komma in och vikariera när det behövs.
Men det är ju bra att ha fötterna inne lixom.

Nu kan jag lämna bibban. Tar en liten stund att gå dit jag ska.

                                                   Ha en bra dag!
                                                       Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0