Är det inte det ena så är de det andra

Igår hade jag och Älskling en mys kväll. Jag köpte med massa gott så kollade vi på film.
Såg först Toy storie 3. Den var bra. Mysig film. Har lite av varje.

Sen såg vi Piranha. Sämsta filmen på länge. Den kanske är lite coolare om man ser den i 3D,men knappast bättre.
Men gillar man B-filmer om fiskar som käkar upp folk,så tycker jag man ska se den. Annars kan man skita i den. Se trailern så förstår ni :)
Nu ska vi komma till vad som "tynger" mig idag. Min jäkla tandvärk. Har huvudvärk pga den,så inte alls kul.
Men det går la över så småningom. Får försöka fixa så jag kommer iväg till tandläkaren. Måste änna det. Blir ju inte bättre av att jag väntar,och inte billigare heller. Antar jag.

Nu ska jag dricka upp min värktablett och hoppas att den snart verkar.

Ha det underbart.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0