Dagen började bra

Hade satt klockan på 9 för fick för mig att jag började kl.11 idag. Men kom på att jag börjar kl.12,så det tar bara att sova vidare. När jag sen gick upp började jag hälla upp badvatten. Blev ett snabb-bad. Kollade klockan och hade bra med tid över tills jag skulle åka. Men måste tagit det för lugnt.helt plötsligt hade jag missat min buss. Nu sitter jag på nästa. Så blir lite sen. Vädret är skönt idag. Lite synd att det fortfarande blåser rätt mycket. Men det är iaf sol.känner man sig piggare. Men jag är tröttare än vanligt. Drömmer massor varje natt. Alla drömmar är vardagshändelser som varit eller som kommer att hända. Bara det att dom är lite förvrängda. Vissa till det bättre och andra till det sämre. Någon som har ett bra tips på hur man kan sova bättre? Vill vakna upp och känna mig utvilad. Ha en bra dag! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0