Dikt

Denna dikten skrev jag förra månaden.
Då valde jag att inte lägga upp den eftersom känslorna va för färska.
Nu tänkte jag lägga upp den ändå. Trots att jag har samma känslor inom mig som då.
Känslor som surrar
Tårar som burrar
inom mig
Känslor som brinner
Tårar som rinner
Allt för dig
Känslor så heta
Hur ska jag veta
Snälla säg
Mitt hjärta det blöder
Men känslorna glöder
Allt för dig


Varsågod och såga mig. Jag är inte den bästa när det kommer till poesi. Men enligt mig är dikter ett sätt att uttrycka sig. Att få ur sig sina känslor. Jag blir inte direkt gladare av att läsa denna dikten.
Allt ordnar sig på ett eller annat sätt. Amor vincit omnia.

Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0