Drömde så konstigt

Drömmer som sagt väldigt mycket just nu,sovit väldigt konstigt det senaste.
Men morgonens dröm kommer jag ihåg lite.

Står vid en busshållplats. Mitt emot ligger en spårvagnshållplats.
Vid den andra hållplatsen är det massa idioter till killar som bara vill förstöra och vara elaka.
När en av killarna inte vill skada någon,eller göra sönder något, så blir "gängledaren" arg och börjar slå hans huvud mot asfalten. Jag blir arg och springer över gatan,utan att tänka på trafiken. Skriker lite på den där ledaren och knuffar bort honom. Jag hjälper den skadade killen över till busshållplatsen,märker att han saknar ben, att han typ går på knäna.
Bestämmer mig för att med honom hem till mig och sköta om hans sår. Ringer taxi,som tar 501kr för att köra hos sisådär 1-2km. Börjar oroa mig för min ekonomi mitt i allt.
Väl uppe hos mig har han helt plötsligt ben. Jag hjälper honom med såren och sen går han. Några min efter att han gått kommer jag på att jag vill ha hans nr och då är han borta och jag vaknar.
Förstår inte riktigt denna dröm. Någon som kan tyda den?

Att jag är orolig för min ekonomi är inget konstigt alls. Men allt det andra.

Nu måste jag städa,hur tråkigt jag än tycker att det är.Ursch vad tråkigt jag tycker att det är. Blir frukost först.

Ha en underbar dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0