En till pojkvän

Resan hem gick jätte bra. Den sista biten av vägen satt jag och pratade med en tjej och hennes 4årige son. 
Jag och Mike blev kompisar. Han var så söt. En liten "apa" som studsade runt bland sätena. Efter att vi pratat en stund säger han helt utan förvarning att han tycker om mig. Strax därefter får jag en puss på kinden. Så då gav jag honom en på kinden också :)
Sen lurade han till sig en puss på munnen med :P
När vi skulle säga hej då blev jag överöst med pussar. 
Han kommer klara sig bra bland tjejerna när han blir stor.

Men av någon anledning brukar små pojkar bli lite "små kära" i mig. Vet inte vad jag gör.
Kanske att jag ser barnslig ut och är rätt barnslig.
Älskling skulle ju komma till mig idag. Men får bli imorgon istället. Dom kör slut på honom på jobbet. Så han orkade inte idag. Ibland är jag himla irriterad på han jobb/chef. För ibland undrar jag hur tusan dom tänker. Tar in för lite personal så alla måste jobba häcken av sig och jobba över till på köpet.
Himla tröttsamt att oftast inte veta när Älskling slutar. För arbetstiden kan förändras under dagen.
Jag och älskling har tänkt ha en weekend ihop snart. Tanken är att åka iväg nånstans. Så att vi inte kan göra annat än att bara vara vi.
Någon som har något förslag, som inte är för dyrt?
Sov gott!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0