Inception

Tänkte ge er en bättre recension av Inception än den jag gav via mobilen härom dagen.
För er som inte alls vet vad den handlar om så handlar den alltså om drömmar. Och hur dom via det undermedvetna kan påverka den drömmande. Låter kanske inte så spännande. Men det är en välgjord film. Och storyn håller hela vägen. 
Eftersom jag såg den så sent så har dom hunnit sluta visa den i 3D,vilket hade gjort filmupplevelsen ännu bättre. Skulle jag tro. Det är en ganska invecklad film,så man måste ge den tid. Alltså inte en film man sätter på medan man lagar mat.
Har själv tänkt se den igen. Inte på bio med den ska ses snart igen. Tror att den kan växa t o m mer genom att man ser den några ggr.



Om ca 2 timmar ska jag iväg och jobba. Men bara en liten stund. Ska ledsaga en person.
Får se vad vi ska hitta på idag. Brukar vara lite av varje.

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0